Zastanawiasz się co, jak i gdzie produkować? Czy jest rynek zbytu dla Twoich towarów i gdzie najkorzystniej ulokować centrum dystrybucyjne? Jak obniżyć koszty transportu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dostarczają usługi geomarketingowe oferowane przez GISON.
Geomarketing to nowoczesny zestaw narzędzi i analiz służący do zarządzania firmą – i to niezależnie od jej wielkości. Jak pokazują badania aż 80% decyzji biznesowych podejmowanych jest na podstawie analiz przestrzennych. Dzięki współpracy z firmą GISON uzyskasz przewagę nad konkurencją, skutecznie dopasowując swoją ofertę do specyfiki geograficznej oraz obniżysz koszty działalności.
Firma GISON dostarcza nowoczesne i profesjonalne narzędzia oraz usługi w zakresie:
- analizy potencjału rynku (czy produkcja/sprzedaż jest opłacalna?)
- analizy dostępności rynku (jaka jest siła konkurencji?)
- analizy przestrzennej lokalizacji klientów (gdzie znajdziemy klientów?)
- analizy sieci dystrybucji (którego dystrybutora wybrać? gdzie ulokować sklep?)
- planowania lokalizacji i kierunków ekspansji (w jakich kierunkach się rozwijać? gdzie zbudować nową fabrykę?)
- analizy sieci komunikacyjnej i transportowej (jak najtaniej dostarczać towary?)
- analiz środowiskowych (jaki jest stan środowiska w miejscu planowanej działalności?)
Masz pytania? Nie znalazłeś na naszej stronie narzędzia, które Cię interesuje? – skontaktuj się z nami, a my znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy.
Sebastian Gidziela
tel. +48 693 576 000
e-mail: sebastian.gidziela@gison.pl
Napisz do nas!
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]